söndag 31 augusti 2008

Nya stämplar!

På första gången på...EVIGHETER skulle jag vilja säga, så har jag köpt mig några nya stämplar.De är så underbart söta att man bara inte kan motstå dom.Så idag har jag provstämplat dom och jag hoppas, hoppas jag ska kunna sitta och måla dom sen med.Jag blir så sugen på att göra kort igen så jag måste verkligen försöka få lite mer tid för mitt papperspyssel och inte bara sy, sy, sy hela tiden.Det är den där marknaden som fått mig sån att jag tycker inte jag hinner göra nåt annat men jag blir oxå lite trött på att bara tänka dockkläder hela hela tiden..men å andra sidan så får det väl bli det det blir nu och kanske kan jag då ta och göra lite annat nu istället..fniss..

Det är lite jobbigt ibland när man tycker att så mycket är kul.Ibland önska man nästan att man typ BARA tyckte det var kul att sy, men nej då här tycker man oxå om att sticka, brodera, stämpla och göra kort,scrappa, förnya saker som tex en gammal träljusstake, fixa och dona i hemmet, datorn...you name it...Det blir inte billigt och än värre är det ju nästan när man har mindre pengar än man skulle vilja ha för det är inga billiga hobbies nåt av dom! Möjlligtvis mina träloppisfynd som bara ska målas om då...fniss..men vem kan hålla sig till bara det??!! För att inte tala om hur lite tid man har, dygnen är alldeles för korta och man spenderar ALLDELES för mycket tid på jobbet istället för att vara hemma och pyssla....;o)

Hur ska man få detta att gå ihop tro?
Men det är tur att jag har nåt att göra när jag blir gammal! =o)

Kram Malin

2 kommentarer:

Lim sa...

Could you please let me know the company of the first stamp?.. The fairy looking to the side.. The first in the left corner..
Hugs,
LIM

Anonym sa...

This paragraph is actually a fastidious one it helps new the web
users, who are wishing in favor of blogging.



Here is my webpage; goodwill Online Store