söndag 10 augusti 2008

HJÄLP...suck....

Usch jag vet inte hur vi ska göra med mitt bord till marknaden.Kanske blir det inte ens någon marknad jag vet ju inte det är om jag får bord nu.
Mamma va här förrut...Jag försökte få till nåt med hur vi ska visa upp sakerna men fy det blr inte bra.Hittade ett gammalt nattusbord i källaren som jag provade med men jag tycker nog det blir för djupt.....suck va svårt det här var!!!
Vi ska bygga lite ställningar vi kan ha på bordet så man kan hänga upp en del av kläderna, det behövs, vi kommer oxå behöva bygga nån typ av ställning som vi kan ha bakom bordet och hänga kläder på om jag ska kunna visa alla olika som jag har.Jag har egentligen inte mycket dockkläder osv men man vill ju ändå visa alla sorter man gjort så folk inte missar något...eller???Ja, detta var inte lätt.Det ska ju helst dra till sig ögonen så att säga och det gör det ju inte här i alla fall.Vi funderar på att bygga nån liten typ av ställning över bordet och klä med konstgjort granris oxå för att rama in lite om vi inte får ett bord med tak....Nä jag får packa ner allt och sen får vi försöka göra om lite, detta ser inte klokt ut alls!
Några förslag??? Jag får väl leta tips på nätet......

Kram Malin som har ångest för att börja jobba imorogn...B L Ä !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin! Har själv haft problem med att visa upp vad jag har för smycken, men iofs så har jag aldrig stått på nån marknad... Men, jag köpte en spalje, plastad stål, på byggvaruhust, och på den har jag hängt mina smycken som jag har i källaren vid min pysselplats. Det kanske kan vara en idé. På den kan du hänga dockkläderna på galgar, och spaljen finns i en mängd olika storlekar och färger. Galgar i babystorlek, kan du säkert tigga till dig på varuhus och stormarknader. Annars kanske du kan hänga upp kläderna med hjälå av klädnypor!? Oj, förlåt, vad långt det blev, men det är så kul att spåna och klura ibland, och då är det lätthänt att man seglar iväg så som jag gör här.
Måste tilläga att du gör så underbart fina dock-, Barbie- och Bratzkläder. Plus kort och papperspysslet.
Kram från Åsa72 (på pysse.net)

á Yeliqa sa...

Ja du Malin, var det inte du som sa att du hade tillräckligt med grejer till marknaden :):):)
Klokt av dig att redan nu börja fundera ut hur du ska lägga upp allt, så att det ser så trevligt och inbjudande så möjligt. Tycker iden med spaljen låter bra.

Creative Lounge sa...

Men vilken trevlig blogg å så mycket fint!

Mvh Evelina Robins Garderob