söndag 3 augusti 2008

Nya kuddar.

I förmiddags så sydde jag upp några av kuddarna som jag hade klippt ut.Tycker de blev så söta och jag nästan önskar att jag hade en liten tjej där jag kunde få inreda sängen med en hel hög blandade kuddar i dessa tyger.De är så himla söta tycker jag.
Kuddarna är perfekta att ha både på sängen, vagnen eller bilen eftersom de är så lagom stora.
Storleken är 40x40 och jag har sytt dom med dragkedja nedtill så man kan ta av fodralet och tvätta.Alla vet vi ju hur barn är ;o)Mitt märke har jag givetvis oxå sytt på nedtill på kudden, tycker det blev jättebra och valet av brunt med orange text passar faktiskt till det allra mesta.Idag ska jag ta och tvätta upp de gröna tygerna oxå och sy upp ett gäng kuddar i den färgställningen oxå hade jag tänkt.Önska att det skulle komma i blått med flodhästarna oxå,jag såg en lampa på Ikea med blått sånt tyg och det var jättefint! Kanske rosa oxå...fniss..

Jag fick även sytt på mina namnlappar på barntröjorna som jag stickat,blev jättebra och ser riktigt proffsiga ut tycker jag.Nu kommer bara det svåra med prissättningen oxå.Man vill inte vara för dyr så folk inte vill köpa men inte för billig heller...fniss..får klura på det där lite.Ska märka upp allting här efter middagen oxå tänkte jag.Då är det klart och inget jag behöver sitta med i sista stund sedan när marknaden är. =o)

Kram Malin

Inga kommentarer: