söndag 10 augusti 2008

Dock klänning

Ja idag har jag hunnit med mycket fast kl bara är 9:30 på morgonen.
Jag har damsugat hela mellanvåningen,plockat iordning och diskat.Ätit frukost, damsugat trappen upp till övervåningen och tagit kort på dockan i 2 olika klädset.
Tänkte att ni skulle få se det ena här:Så himla gulligt är det. Trosor är det till oxå som synes.
Jag ska ha det på när jag står på marknad.
Ja jag hoppas ju det blir marknad.
Jag trodde att vi redan hade bord men vi kommer få bord om någon av de "gamla" hoppar av antar jag, som förra året eftersom de ofta står år efter år osv.Man står väl i reserv eftersom det tyvärr inte finns så många platser.Men visst behöver det komma in något nytt oxå så det inte bara blir samma varje år, eller hur! ;o) Ja vi får väl besked i god tid antar jag.
Men vi hoppas på det bästa.
Annars ska vi försöka stå på en marknad som även är på park här i Hjo helgen innan.Nåt kommer det säkert att bli.

Jag fick en förfrågan om att stå på en marknad i Skara den 23 Augusti oxå.VÄLDIGT lockande...
Men jag tackar nog nej i år eftersom jag tycker att jag inte har tillräckligt med uppsydda saker IFALL jag nu även ska stå på julmarknad...( precis som om jag vet att jag säljer då...fniss..men ändå...)Jag får ångra mig om det inte blir något antar jag men just nu får jag koncentrera mig på det tror jag och är det kul kommer jag fortsätta stå på marknader framöver.Så kanske nästa år även i Skara då. =o)
Jag får fortsätta sy upp lite kuddar sen antar jag, de har varit populära och det är kul!

Nu ska jag fortsätta här hemma igen,kanske vila en stund för jag är skittrött egentligen men kunde ju inte sova för ryggens skull.
Här regnar det idag,grått ch mulet som det varit nästan hela veckan.Skittrist men bra pysselväder.
Hoppas ni har det finare än vi!

Kram Malin

1 kommentar:

á Yeliqa sa...

Men åh åh åh så SÖÖÖT!!!
Tokigt det där med marknaden, jag hoppas verkligen att du får bord så mycket fint du har pysslat ihop. Om inte annat så får du väl stå på makrnaden helgen innan som du skrev. Annars kanske du kan ha "marknad" här inne (blink) så kanske vi långväga har en chans på dina fina grejer. Blev verkligen så otroligt sugen på detta set. Urgulligt :)