måndag 11 augusti 2008

Då var det dax...

tyvärr...Idag börjar jag jobba.4 timmar kvar tills man ska stå där inne på fabriken igen.Jag vill ha ett ROLIGT jobb! Vart hittar man det????
Kanske får man börja plugga igen till något. men vad?? Jag står gärna i butik för det är ganska kul även om tiderna är kass.Här är tiderna bra men jobbet trist...

Nåja nu ska jag strax ut och börja klippa lite på gräset, försöka medans det håller upp lite så får jag klippa så långt det hinner för det börjar bli så långt nu.
Tänkte visa ännu en söt klänning till dockan innan jag går ut:den är så fin tycker jag.Bara för jag ska börja jobba idag är jag jättesugen på att hålla på med mina dockkläder, men så brukar det väl vara.Har ju kommit igång så de sista dagarna nu med syandet så det är synd man ska börja jobba.Är väl så kul nu bara för jag inte fick nåt sytt de första 3 veckorna på semestern knappt.Klart att man så gärna vill hålla på med det nu när man ska börja jobba....men det är väl bara att bita i det sura äpplet och stå ut....4 dagar sen 3 dagar helt ledig.LÄNGTAR!

Nu ska jag klippa gärs.
Ha en fin dag allesammans och ni som fortfarande har semester får verkigen NJUTA!
Kram Malin

1 kommentar:

Sussie sa...

Jisses så fina dockkläder du gör! Nu ska jag kika runt lite på din blogg, här var det trevligt.
Ha en fin dag.