fredag 8 augusti 2008

Lite marint kanske...

Ja söt är den i alla fall.
jag måste bli bättre på att fota och ha mig, det ser lite snett ut tycker jag men jag orkar inte fota om nu...fnisss... En riktig fotograf skulle man ha haft till alla kläder och fotat riktigt proffsigt.
Men ni får tyvärr stå ut med mina...fniss...

Idag har jag äntligen sytt på den sista ärmen på mitt set jag stickat.Nu är det bara den virkade kanten kvar som ska fixas sen ska ni få se den oxå.

Nästa kommer imorgon.
Det är faktiskt bara 4 månader kvar till julmarknaden....Usch, jag känner att jag får lägga på ett kol, men jag vet inte hur?????Självklart vill jag ha mer dockkläder men jag vill ha lite mer TID oxå.Hoppas man kan få det i höst men man ska väl inte ropa hej för tidigt, jag vet hur det brukar bli. :0)

Kram Malin

1 kommentar:

á Yeliqa sa...

Men så söta kläder. Tänk om man kunde...:)
Ja det är verkligen inte långt till jul, tiden bara RUSAR iväg, men jag måste säja att du har ju hunnit med hur mycket som helst.