tisdag 27 maj 2008

Tabbat mig...

Ursäkta men fan oxå jag har tabbat mig!
Skulle lämna negativt omdömme på en person på tradera och skickat ett positivt.Hur illa kan man se när man tar fel på den ovanför och den under...suck....Sålde en jacka för 4 veckor sedan,har skickat 3 mail och inte ett ljud.Då tröttnar jag,dålig stil..gah! Hoppas det går att rätta till men förmodligen inte eftersom det är ett positivt omdömme jag lämnat.Får väl varna alla för denna personen även om hon bara har positiva omdömmen sen innan.Och hon har varit aktiv under tiden det har jag ju sett...blir så sur,även om det inte handlar om mycket pengar men ångrar man sig kan man i alla fall höra av sig.Jag är verkligen inte omöjlig att ha att göra med men inte ett ljud på 4 veckor,nä det är DÅLIGT!!!Tur att jag inte råkade lämna negativt på en bra person utan nu blev det fel åt detta hållet....suck...Nu är hon i alla fall spärrad hos mig!I alla fall har jag själv fyndat, 18 dragkedjor för 100:- exakt,tyckte jag var billigt.TUR att de flesta faktiskt är väldigt bra och sköter sig på tradera!

Jag fick oxå äntligen mina namnband från Minanamnband idag,tog hela 3 veckor,ganska lång tid tyckte jag för det skulle ta 2.Hade precis tänkt att maila dom och fråga vart de tagit vägen när de dök upp här idag.Jag är nöjd.Skulle gärna ha ett gäng i olika färger men det blir ju så mycket dyrare om man ska ta massa småslattar på 50 styck,jag är ju lite småsnål...fniss..Men det blir så när man är fattig.Nu kan jag förhoppningsvis göra klart mina haklappar och lite annat smått och gott där jag tänkt ha dessa lappar.Ska bli kul.Tror i alla fall färgen jag valt passar till det mesta.

Nu är det dock så fint väder att man inte sitter inne och syr tyvärr.Jag får inget gjort just nu.Jag bara glider runt hör i det fina vädret och myser...fniss...Och är skittrött hela tiden.Har vaknat massor av gånger inatt så jag trodde jag skulle bli tokig.Nu ska barnen i säng och sedan jag med!

Tur att alla goa människor väger upp fär de som inte sköter sig...grrrr ;o)

KRAM!
Malin

Inga kommentarer: