torsdag 22 maj 2008

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Tokigt o likt att svara på några frågor om mig själv...

3 namn jag går under
: mammamalin , Malle och pysselmamman

3 saker som skrämmer mig: Allt detta våld/mord mot barn som varit den senaste tiden. Att tiden rusar iväg och går alldeles för fort så att man inte hinner njuta av den-man stressar för mycket.Om det skulle hända mina barn något och jag inte finns där....usch....

3 saker som jag har på mig: Jeans,svart top och underkläder

3 sanningar: Jag är en väldigt romantisk typ även om man inte kan tro det. ;o) Jag skulle gå över eld för mina barn och jag tror på en ljusare framtid!

3 saker jag verkligen vill ha: MER hemmatid så man fick vara mer med sina barn utan att känna stress, massor av mer pengar på banken just nu skulle sitta fint och varför inte en hel bunt med nya böcker och tyger från Tilda...fniss...

3 söta pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till:
Timotei
Lappeklipp
MiaSun

KramMalin

Inga kommentarer: