torsdag 1 maj 2008

Mönster i massor

Ja det får bli ett inlägg till ikväll....
Inget bra på tv och halva eftermiddagen sov jag bort...hmmm..inte bra för jag är ju superpigg nu.
SÅ ikväll började jag klippa ut lite mer mönster från en av alla mina mönsterböcker.Jag har så många fina böcker men ofta blir det ändå man gör samma mönster så nu har jag börjat med att klippa ut lite mönster i alla fall så det finns klart när jag vill sy nåt annat.Ja inte har jag klippt ut allt i boken men jag har klippt ut sånt jag vill prova att göra.Sen lägger jag de i en plastficka,skriver på vilken bok det är ifrån och sätter in i en pärm.Allt för att lättare ha koll på vilken bok de kommer ifrån och det blir lätt att hitta när jag sen ska ha nåt. =o)Ärmassa man skulle kunna klippa ut och sätta in i olika plastfickor men lite i taget.Har så många fina stickböcker till dockan oxå och man vill ju göra allt och helst på en gång oxå...fniss..
Ja det var kvällens pyssel i alla fall.....

Malin

Inga kommentarer: