söndag 17 februari 2008

Mitt i natten...

så sitter jag här.Börjar bli trött och ska nog ta och försöka ta och komma i säng.

Måste bara visa att jag har fått klart alla delar till den första koftan till dockan:
Nu ligger den på pressing över natten och så hoppas jag få ihop den imorogn!!! Ska bli så kul när den är klar och få se hur den blir.Har fortsatt sticka på den beiga ikväll oxå men det är fortfarande mycket kvar å den.Ska åka till farmor imorogn så att hon kan visa mig några småsaker hur jag ska göra så det blir ordentligt gjort från början med koftan.Ska leta upp lite knappar till den oxå.Tänk så fint när man har fler hängandes på rad sen i olika färger.Skulle köpt ett garn på tradera idag men glömde givetvis bort auktionen och när jag kom på det var den ju slut så klart.Men men bättre tur nästa gång får man väl hoppas!
Vill ha fler färger så jag kan sticka upp lite olika.Ska se om jag inte kan unna mig några nystan i olika färger när jag fått lön sedan...

Nä nu måste jag sova...
Kram MAlin

Inga kommentarer: