söndag 17 februari 2008

Mina barn har scrappat

Mina små älsklingar har scrappat sina första lo´s. Jag gjorde min 3:e Lo´s igår men jag har ju tänkt va med i en tävling med den så jag kan tyvärr inte visa den ännu.
I alla fall blev barnen SÅ sugna på att oxå få scrappa med kort så det fick de ju göra såklart.Vi började igår kväll och blev klara nu på förmiddagen.De har bestämt precis allting själva.Kort, färger och dekorationer.Det enda mamma fick hjälpa dom med var ju hur man skulle montera allting sedan ( och hindra dotterna till slut då ALLT skulle sitta på...fniss...).Men jag tyckte de gjorde ett jättebra jobb! Jesper är 7 år och Amanda är 9 år.
Här kommer deras små alster:Mitt alster får ni se då jag vet att det är ok att lägga upp den på bloggen..och jag är faktiskt inte riktigt riktigt klar.Allt ska monteras ihop nu och det ska jag försöka få gjort här idag.Men då barnen vill scrappa släpper mamma allt...fniss..Nä´rå men det är lättare att lägga ifrån mig mina saker och hjälpa dom då de ofta vill ha hjälp med än det ena än det andra hela tiden.Kul när man kan sitta och pyssla med barnen i alla fall.

Kram Malin

Inga kommentarer: