lördag 9 februari 2008

Jag har målat lite igen...

Tänkte bara visa några bilder medans jag väntar på att min kompis Zandra ska komma hit.Vi ska gå ut och äta ikväll...och kanske dricka nåt gott oxå till. =o)
Så här är lite bilder då:Lite i alla fall.Är sådär nöjd med pojken på månen men men, jag ska måla mer.Nu hoppas jag det ska bli lite kort gjorda snart av alla bilderna oxå. =o)
Pojken på månen har jag målat på ett lite tunnare akvarell papper än flickan, fick hem papperet i veckan.Gillar än så länge det tjockare bättre men samtidigt känns det nästan lite för tjockt för att måla motiv till kort på.Vi får se.Jag ska måla lite till på detta nya tunnare papper så kanske bilderna blir bra här oxå sedan...
Ha en fin kväll.
Malin

1 kommentar:

Rednoserunpet sa...

ooo du är så dycktig och måla.. verklingen . jag älskar dom.