onsdag 9 april 2008

HJÄLP!

Jag behöver verkligen hjälp...
Jag letar och letar här på nätet efter sy mönster på barnmössor.Jag skulle vilja ha lite mönster att sy upp nämligen för barn 0-2 år ungefär men hittar ingenting!

Det finns så mycket fina mössor men inga mönster VET någon om det finns några gratismönster någonstans på nätet?? Just idag så surfar och surfar jag men hittar nada.Det är konstigt, ibland kan man hitta hur många fina sidor som helst om vissa saker medans andra är noll....
Grejjen är att jag måste ha mönster att gå efter och förlita mig på eftersom jag själv inte har så små barn så jag har således ingen att prova mig fram på här hemma...skulle kanske vilja ha lite barnmössor med på marknaden i jul tänkte jag....

Så...skulle bli jätteglad för lite tips, svenska som engelska spelar ingen roll.Stickade går oxå bar men gärna gärna sydda mössor! Snälla, HELP! =o)
Vill du skicka ett privat tips, gör det HÄR!
Annars kan du bara skriva ner det under kommentarerna.Skulle verkligen bli så glad och tacksam!

Annars händer inget,jobbar ju hela eftermiddagarna och kvällarna nu och är så trött.Idag ska jag låna lite pengar av mamma och hämta ut ett tygpaket som redan kommit, ska bli SÅ kul!! Bild kommer förhoppnongsvis i nästa inlägg. =o) Jag skulle kunna köpa hur mycket tyg och garn som helst för det är ju så mycket fint som finns!!Det är bara mer TID som behövs...fniss..för så mycket tyger som man har skulle man nog klara sig i många många år...fniss..

Bara 2 dagar kvar att jobba och sen äntligen ledig i 3 DÅ hoppas jag få lite gjort igen!!
Har varit så lat i flera dagar så inte ens tränat har jag gjort, fy på mig.Igår vaknade jag kl 04 på natten /morgonen av en surrande mygga i örat och kunde sen inte sova mer för jag skulle jaga runt på den-kul typ...hmmmm....

Ha en fin onsdag,här är det grått och regn idag.
KramMAlin

Inga kommentarer: