måndag 15 december 2008

LO nr 4.

Japp jag gjorde min 4:e lo för ett tag sedan.Var med i en liten månadstävling för att komma igång lite med mitt scrappande igen så jag gjorde denna då vi hade vår scrapträff.Jättekul var det och ganska bra ibland att ha nån grundmall att g¨å efter så att man komme rigång.DOCK har jag inte gjort mer sen träffen i alla fall, jag får väl skylla på att det varit alldeles för mycket den senaste tiden för att hinna med alls.Men snart är det jullov,jag komme rvara ledig hela 24 dagar så kanske får man lite lust att sitta med papperspysslet igen då när allt har lugnat ner sig igen.Du kan klicka på bilden om du vill se den större.Denna var riktigt kul att göra och jag gillar när det är lite mer på den än vad jag haft på mina andra som jag gjort.Får jobba vidare på detta.Har beställt hem mer kort nu så det är ju bara att sätta igång så fort andan faller på. =o) Håller man på mer så hittar man nog sin egna stil sen antar jag. =o)
Hur gick det i tävlingen då?? Jag vet faktiskt inte ännu. =o)
KRAM!

2 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Åh tänk om man kunde... Den blev ju jättefin :)

Anonym sa...

Vilken underbar lo!!! Stilren och enkel! Älskar blommorna och bladen!!