onsdag 4 juni 2008

Snopet!

Jag hade beställt tyger från MG Tyger här på nätet.De har en hel del fina tycker jag.För en vecka sedan fick vi lapp från Ica att vi kunde hämta paketet och jag bad sambon att göra detta.Han glömde givetvis av det men bara efter en vecka att vi fått lappen så skickas paketet tillbaka!! FY vad jag tycker det är dåligt nu för tiden.Det var mycket bättre förrut när de låg 1 månad.De ska ju ligga 2 veckor nu,halva den tiden.Visst det är ju bra så de slipper ha paketen så länge.Men då får det ju för sjutton inte ta 1 vecka innan VI får lappen om att den ligger där.Så nu i efterhand har jag sett att vi även fått en påminnelse lapp om detta,undrar om de kom samtidigt då? Har de glömt att skicka lapp direkt när paketet kom för det ska dom göra tycker jag annars får de ju lägga på en vecka till!!Jättedåligt tycker jag.För man ta ju för givet att man ändå ska ha 2 veckor på sig från att man får lappen.Så idag när jag skulle hämta paketet då efter att jag klippt mig då finns inte paketet kvar...suck...pinsamt oxå får jag ju säga men vad ska man göra?Tänkte att det spelar ju ingen roll om han glömt det för jag har ju tid på mig ändå att hämta det då vi bara haft lappen en vecka..men icke då....Ibland känns det som att det bara är jag som råkar ut för sånt här...suck...Ja ja fick mail från MG och de trodde ju givetvis jag bara struntat i det,pinsamt men jag hoppas de kan skicka paketet på nytt.Håll tummarna att de kan det nu!
Kram Malin ( som hatar sånt här strul....blä...)

Inga kommentarer: