tisdag 17 juni 2008

Full fart!

Oj det var ett tag sedan jag bloggade här.Har verkligen varit fullt upp här det sista.
I helgen köpte jag en till bokhylla till mitt syrum så den har jag roat mig med att sätta upp och stuva in alla resterande tyger,mönsterpärmar osv osv i.Men det är fortfarande mycket att göra ordning på där nere, det tar ju verkligen tid och man undrar hur mycket pinaler man har egentligen??!!BEHÖVER jag verkligen allt?? Jag har ju samlat sen jag var 15 liksom...fniss...Jag hoppas det ska bli bra när det är klart och tyvärr ÄR jag ju en riktig spara men jag fick verkligen lite aha upplevelse igår när jag höll på, nu MÅSTE Jag verkligen försöka sy upp lite av alla dessa tyger tex!!

Jag ägnar mig oxå åt att göra om min hemsida, här kommer en liten sneak peak....och DET går inte fort kan jag säga eftersom jag verkligen gör om allt på sidan.Båda layout,bilder osv osv osv.Men jag hoppas det blir bra när det är klart sedan och att det ska gå lättare och fortare för mig att uppdatera sidan sedan oxå....Håller på lite på kvällarna men har varit ganska så trött den sista tiden.Men jag hoppas få det klart nu i veckan så det blir roligare för de som brukar besöka mig där.

Jag är ju ledig i veckan ( var ute med jobbet mellan lördag söndag och jag kan säga att när jag kom hem i söndags mådde jag INTE bra...först gången på många många år fick jag faktiskt besöka toa...2 gånger!!!blä....så inte mycket blev gjort den dagen kan jag säga ...fniss...)
Men jag har även börjat packa lite av Björns saker och då blir det automatiskt att jag samtidigt oxå rensar och städar så det tar tid allting.Ska bli skönt när allting är klart och gjort sedan och skönt när mamma kommer och hjälper mig röja i källaren och garaget,även om jag nu när jag håller på har börjat så smått så är det ju mängder att ta hand om och gå igenom,kasta eller spara..ja ni vet...

Sover kanske 4-5 timmar och vaknar då blir det soffan ett par timmar och faktiskt, jag har börjat ta tag lite i sy ihop projekt igen...fniss...Ni ska få se sedan när det är helt klart.

Kram Malin

1 kommentar:

á Yeliqa sa...

Jadu Malin, du verkar ha fullt upp hemma hos dig :) Jobbigt att röja, men det brukar vara så skönt när det är klart. Jag tror säkert att din hemsida kommer att bli kanonbra Lycka till!!! ;)