fredag 21 mars 2008

Näsduksfodral

Jag har provat mig på att sy näsduksfodral idag.Var så sugen på att göra något annat så sagt och gjort.Jag sydde 3 stycken när jag skulle prova detta:Framsidan på dom.
De var riktigt roliga att göra.MEN jag tycker nog inte om att det blir en glipa när man har i näsdukarna i den så där kommer jag nog att göra om den lite. Ska testa lite olika varianter som jag har i huvudet tänkte jag och se om det kan bli något bättre sedan.
Jag fixade dom lite på baksidan oxå:Tyckte dom blev lite roligare.Testade 2 olika märken jag hade hemma.GIVETVIS satte jag den finaste med fjärillar upp och ner mot mitt märka på framsidan..typiskt!! Men jag får väl behålladen själv eller sälja den lite billigare.Har egentligen kanske ingen större betydelse men jag stör mig ju på det givetvis.Har bara ett till sådant märke så..... Tycker dom blev lite "exlusivare" med märke på, vad tycker ni??Den ena gjorde jag inget på...vi får se hur jag kommer göra med övriga så småningom, det blir nog lite både och skulle jag tro när jag syr fler sedan och beroende på vad jag kommer använda för tyger osv.Märken är ju tyvärr lite dyra tycker jag....
Kram Malin

Inga kommentarer: