söndag 23 mars 2008

En firre...

Ja jag tyckte det var så kul att sy igen så jag har ju bott nere i syrummet i 2 dagar nu typ.Jag har ju inte fått sy ifred eftersom dottern med kompis oxå vill sy så idag och igår har jag ju även fått hjälpa dom och det tar TID.Har ju inga mönster för dom att fixa med, får nog leta fram till andra tillfällen sen...
I alla fall så hittade jag en liten fire i en av mina böcker när jag höll på att bläddra lite i dom, så för att göra nåt annat än bara näsduksfodral just nu ville jag prova lite annat men som ändå inte var för pilligt.Är inne på den lätta banan just nu...fniss....Jobbigast var att brodera ögonen på fisken annars var den lätt att göra. Nu är det bara fyllningen som saknas och det har jag ingen hemma så jag får åka och kolla i affären imorogn och köpa lite så jag kan stoppa den.Är så nyfiken på hur den blir när den är tjock. =o)Söt va? En fin liten bebisleksak, eller vad tror ni??
Kram Malin

Inga kommentarer: