söndag 16 november 2008

Scrapträff 16/11-08

Japp, idag har jag varit på scrapträff, min första, och jag hade jättekul!
Roligt att få sitta ihop med andra tjejer som tycker det är lika kul som en själv,få prova på lite sånna saker som man själv inte haft osv.Nu har jag några saker på min önskelista som jag allt ska försöka införskaffa mig så småningom. ;o)
Själv hade jag med lite skisser för att komma igång igen eftersom jag knappt gjort nåt papperspyssel i år ( jag började ju lite förra året så...) eftersom jag inte haft tid eller lust då det varit så mycket annat men separation, julmarknaden,huset osv osv. Men jag hoppas verkligen jag ska komma igång igen för det var skitkul idag att få pyssla lite igen!
Här kommer några bilder från dagen:6 stycken var vi som satt och pysslade, tror vi skulle ha varit 8 från början.Som sagt jättekul och ev blir det en ny träff i januari igen!Alla va sugna på det så det ser jag fram emot!
Har en bild till som jag ska visa senare med några till bidrag på,men jag kan inte göra det nu eftersom jag tänkte ha med de i en tävling.Så de kommer senare....
Detta är i alla fall ungefär vad vi skapat idag alla vi 6.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååå vad mysigt ni såg ut att ha det på scrapträffen!!!!!
Du får ju ta och komma upp hit till Ljusdal när vi har scrapträff nån gång!! Vore superkul!!!
Kramiz

Lim sa...

Oh wow This is look like a nice day to have fun with friends and do some cards and layouts... I wish I can take somebody classes with the Norwegian and Sweden ladies.. They are both so talented.

Hugs,
LIM

Beautiful card.