onsdag 26 november 2008

Rachelle Ann Miller

Har ändrat min top här idag,tänkte jag skulle få det lite lite mera juligt nu när vi närmar oss första advent med stormsteg.Tyvärr har den härliga snön töat bort här idag..
Rachelle Ann Miller.
Jag bara älskar hennes söta illustrationer och nu har jag köpt in första stämpel av henne, tycker de är helt underbara!Hoppas jag ska få råd att köpa några till av henne sedan och att jag kommer få lite tid sen att stämpla upp denna och måla lite.Ska bli så kul att använda till söta små julkort, men det får väl bli sparade till nästa år då jag inte kommer hinna med det i år.Bilden är lånad av henne...

Har varit hos doktorn idag, eller jag trodde jag skulle få komma till läkare men det var en sjukgymnast.Men han var bra,jätte trevlig och gick igenom mig grundligt, 1 ½ timma höll han på.
Men han hittade inget nytt som jag egentligen inte visste.Nu ska jag dock göra mina träningar mer, helst 3 ggr i veckan ( hur ska jag orka?? ) jag ska oxå tänka mycket på min hållning eftersom det verkar som mina kotor skaver mot varandra då jag är överrörlig och ofta hamnar i ytterläge, eller hur jag nu ska förklara.Kommer vara jättesvårt at sitta mer rak i ryggen, ni vet som en stel pinne typ.Jag ska sova med en rullad filt under ryggen eller i midjan om man ligger på sidan osv när jag ska sova, undrar hur skönt det kommer bli...ja ja jag får ju prova så enkelt är det.Ska hålla på längre denna gången, 3-4 månader innan vi kan utvärdera om det hjälper eller ej.Förmodligen får jag väl hålla på med detta resten av livet för slutar jag så lär det ju bli likadant igen, om det nu blir bättre av det här??? Eller?Nåja,bara att bita ihop så får det hålla tills man faller ihop....Känns verkligen hopplöst....

Nåja,jag hoppas jag ska få lite roligt att göra till helgen,börjar känns mig liiiite stressad över att det är första advent även om det är klart i köket så är ju många andra rum INTE klara...fniss..SÄRSKILT vardagsrummet som ser ut som...ja jag vet inte vad med symaskiner,tyger STOR tvätthög,strykbräda,lådor och gudars vet allt?? ;o) Det löser sig som alltid...fniss..

Nu ska jag natta barnen och hoppas jag har nåt roligare att visa nästa gång vi ses!
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att du tar dig tiden att besöka mig! Och kommentera!

Rygg och krånglande kropp i allmänhet är ju inte direkt roligt... och särskilt inte inför julen... men låt grejorna stå...

Lyssna på dvärgarna på julafton: Vad gör det om hundra år, när allting kommer kring?