torsdag 20 november 2008

Pressning pågår...

Usch vad dagarna springer iväg,jag hinner inte med.... =o)
Känns som jag bara kommer hem och sover och sen går och jobbar igen,blä...
Har suttit varenda dag på förmiddagen för att försöka få lite stickat på dock-ordern som jag fick.Vill gärna ha den klar så fort jag bara kan för i helgen SKA jag sy mina julgardiner.
Nu ligger en dockkappa på pressning i alla fall och alla delar är klara.Bara att sy ihop sedan och sticka krage.Jag ska ta med den till jobbet imorgon när jag jobbar över, då kan jag börja sy ihop den lite på min rast hade jag tänkt.Blir perfekt då att den får liga på pressning till imorgon.

Känner att jag stressar lite för mycket,idag var jag SÅ trött ( sovit 5 timmar varje natt typ ) och kom knappt ur sängen.kl 9 kom jag upp och orkade inget.Skitjobbigt! In i duschen och stod där en stund,va tvungen att slänga på lite make up för jag såg hemsk ut,hade det kommit nån då hade de trott jag rymt från hispan eller nåt. ;o)
Är fortfarande trött men va tvungen att åka och handla,helt tomt i skåpen för mamma har lånat bilen hela veckan och jag orkade bara inte gå ner på stan,lat som jag är.Åt bara makaroner och currysås i en kombinerad frukost/lunch.Har köpt massa frukt nu i alla fall som jag ska ta med till jobbet och så slängde jag i mig 2 bullar oxå.

Är så trött så trött, fattar inte hur jag ska orka jobba 2 dagar till??? Helgen lär ju bli fullt eftersom jag ska sy mina gardiner till köket och få ordning där sedan måste jag städa upp här hemma.Ser ut som en tornado gått igenom huset.Har inte städat sen barnen åkte...usch, orkar inte.

Nu måste jag förbereda för att åka och jobba..vill inte, vill inte...suck....GUD så skönt det ska bli med julledigt om 4 veckor!!
KRAM!

Inga kommentarer: