onsdag 12 november 2008

Fortsatt stickande...

Men nu är jag nästan klar med alla mössbeställningar.De är roliga att göra tycker jag.Ska prova lite nya mössmönster sedan oxå hade jag tänkt då det var så kul att göra mössor. =o)Har inte bloggat om dom eftersom de varit i samma färger innan men nu håller jag på med en ljusrosa som är SÅÅ fin! jag älskar ju rosa...fniss....
Kanske får jag göra mig en egen rosa mössa sedan.

Nu är det nedräkning till julmarknaden jag ska stå på i år,har inte gjort mer till den men jag hoppas att det jag har kommer duga liksom.Ska bli jättekul och tycker jag det är roligt så ska jag skriva upp mig för bord nästa år oxå hade jag tänkt! Mamma ( och barnen givetvis ) kommer hjälpa mig att stå och sälja - ska bli spännande att se hur det kommer gå.Antingen säljer man väl inget eller oxå tycker dom om det.Ska i alla fall ta med visitkorten och för nästa jul (...fniss, ja jag vet, ni behöver inget säga...fniss...) så har jag redan massa planer på annat jag vill tillverka och ta med mig. =o) Jag tror jag får börja skriva ner alla ideér i en liten bok....

I helgen ska jag oxå på scrapträff för första gången,jag hoppas det blir kul!
Kram Malin

Inga kommentarer: