torsdag 11 september 2008

Tyger tyger tyger...

Att det kan vara så kul med tyger!
Man blir som ett barn och vill ha det och det och det och det....ja ni vet. ;o)
Stoff och Stil katalogen är blädrad i ett antal gånger här redan, jag har hittat flera tyger som jag gärna skulle vilja köpa mig MEN så måste man ju tänka på ekonomin så jag får väl vara glad om jag kanske kan köpa NÅT av dessa tyger i sista änden till slut.Vi får se men JAG VILL HA!!!!!
Här kommer ett litet urval av de tyger jag gärna skulle köpa på mig:Bara att försöka börja spara antar jag?Synd att det ska vara så dyrt med tyger och ändå är det bra priser på dessa tycker jag.Ge mig en bättre lön, eller en rik karl som tycker om att skämma bort mig...fniss... ;o)
Tur jag ska jobba över imorogn....fast de pengarna går väl till brunnen tyvärr, hade ju varit roligare att få slänga dom på ett gäng tyger. =o)

Mina byxor håller jag på med här hemma, har sytt ihop testet och det blir allt en del ändringar med den kroppsformen jag har.Höjas lite i baken, sänkas lite i fram,tas in lite vid midjan några cm men över rumpan var stl bra...jäkla päron till figur man har...fniss...
Jag SKA göra dom klara i helgen...hoppas jag i alla fall för nu får jag springa omkring i mina träningsbyxor här hemma. Nån som vet hur man blir av med en stor rumpa? ;o)...fniss..
Nä dax att ta tag i lite här hemma antar jag innan man måste åka till gruvan igen...

Kram Malin

2 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Fiiiina tyger :) Jag var också väldigt dugen på några av de där, men har inte heller några pengar just nu :( Men drömma kan man ju göra :)

Timotei sa...

Har akkurat fått den nye katalogen fra Stoff og Stil jeg også. Så mye fint! Det blir nok jeg bestiller litt ja...