tisdag 9 september 2008

Tisdag , regn och auktioner!

Man ska väl inte klaga när man jobbar nu, det är ju bra jobbarväder även om det är väldigt trist när det bara regnar och regnar hela tiden.hade jag varit ledig hade det varit perfekt sy och handarbetsväder.

Just nu är en vvs kille här och kollar på min brunn i källaren som det är stopp i så det rinner in i huset i källarhallen.Inget kul att behöva stå där och skura varje morgon bara för det regnar in.Hoppas han får loss det som täppt till brunnen!!

Har lagt ut lite kläder på Tradera från min pojk om någon skulle vara intresserad, så jag gör lite reklam för det här...Inget jag sytt själv men ändå.
Du hittar auktionerna HÄR!

Blir nog inget gjort på mina mysisar idag eftersom jag är med död än levande känns det som just nu, dock ska jag i alla fall ner i källaren och rota fram nåt gammalt påslakan ur kartongerna som jag kan ha och testsy i, det behöver man ju inte va noga med trådrakt osv som tur är eftersom jag bara ska provsy så det går ju fort att klippa ut osv i det sen. Jag får väl hålla tummarna för att jag ska orka imorgon lite.....om jag går och lägger mig på en gång när jag kommer hem från jobbet inatt.Ingen som vill jobba istället för mig ni får det GÄRNA...fniss..
Ha det gott i regnet!
Malin

Inga kommentarer: