söndag 8 juli 2007

Nu är den klar!

Ja nu på eftermiddagen har jag fått klar min första tändsticksask.Ska visa den så ni får se hur den blev. Får väl säga att man får ju va nöjd då det är mitt första försök och det var roligt oxå! Så fler askar lär det bli i framtiden. Tur att jag köpte på mig några!Bra att ha om man bara ska gå bort eller så tycker jag. Någon som fyller år eller till jul osv. Själv älskar jag ju tända ljus så en ask till mig själv lär det oxå bli sedan!Småpilligt men ack så kul!!!Köpte mig oxå en skärmaskin idag, jag är ju så otålig så jag kan ju inte vänta.Köpte en fiskars även om det är hutlöst dyra på bokhandeln.Men förhoppningsvis lär jag ha mycket nytta av den! Nu ska jag bara lära mig lite hur man mäter på den osv oxå.... Vid dessa tillfällen önska jag att jag bodde i en liten större stad då där finns mer utbud, här finns bara vår lilla bokhandel att handla i och där är allt hutlöst dyrt om man jämför med storstäderna tycker jag...men men jag vill ändå inte bo nån annanstans...fniss...Men jag ska passa på att shoppa loss lite när jag är i Göteborg och Halmstad i sommar!!

Jag hoppas oxå en dag kunna få va med på nån sån där scrapträff med, det verkar så himla kul!

*Malin*

Inga kommentarer: