söndag 8 juli 2007

Ett kort klart...på framsidan...

Ja det första kalaskortet är klart, men bara på framsidan eftersom jag inte fått min stämpel ännu som jag ska använda på baksidan. Jag hoppas den kommer snart så jag får göra det helt klart!Ja det blev bara några blommor tillagda på kortet men det får duga så. Tycker det blev ganska gulligt ändå för att vara första kortet jag gjorde.Nu ska jag jobba vidare och göra i alla fall 9 kort till av denna sort men alla kommer nog bli lite olika varandra och testa nya saker hoppas jag. Ska bli skoj! Igår satt jag och ritade upp 2 ben men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag får antingen rita om dom eller testa nåt annat.Får se om det kan bli nåt kort idag eller inte...har funderingar på att dra till Ikea i eftermiddag...Ha det fint i regnet!
Malin

Inga kommentarer: