lördag 7 juli 2007

Kliar i fingrarna

gör det att få hålla på med denna roliga hobby.Idag har vi dock kalas på förmiddagen fram till kl 13 och sedan ska jag ta mig en sväng ner på slöjdmässan.Kanske finns det nåt stånd där i år med någon som har gjort kort, det skulle passa väldigt bra på denna mässa tycker jag och nåt som inte jag sett varit med förrut heller. Det kan ju ta några timmar att gå omkring där nere men vädret är ju inte det allra bästa idag heller.Vilket är synd med tanke på kalaset som börjar kl 11.

Hade varit väldigt bra med fint väder och barn som kunde leka ute plus att vi ska grilla hamburgare osv. Jag hoppas det blir bra ändå.

Ska visa en liten tändsticksask som jag påbörjade igår kväll här.Den är inte heller riktigt klar då jag behöver bazzilpapper i en beige ton.Jag ska skriva min kompis namn me detta tänkte jag på den lilla asken då det är hon som ska få den.Även denna en väldigt enkel ask men jag hoppas hon ska tycka om den.Färgerna passar hennes vardagsrum så det blir en söt liten ask som man kan ha på bordet istället för det vanliga så att säga. =o) Ska kolla bokhandeln sen när jag går till stan och se om dom har papper så jag kan få den klar idag.
Nu är det dax att stoppa lite frukost i magen,ska bli gott!
*Malin*

Inga kommentarer: