onsdag 10 oktober 2007

Då har det blivit onsdag...

...och endast 2 dagar kvar att jobba denna veckan sen är jag ledig i hela 3 långa dagar! Ska bli så skönt.

Har varit trött idag, så jättetrött att jag faktiskt aldrig åkte och tränade i morses utan jag la mig istället...och kom inte upp förräns kl 10:30!! Så det blir inte mycket man hinner med idag eftersom jag måste åka 13:30.( men så sov jag inte NÅT natten innan så det var inte så konstigt jag var trött...)Lagar mat för fulla hus nu och hoppas det ska hinna klart innan jag ska åka, annars får jag väl ta med till jobbet och äta där sen på första rasten eller nåt.Blir köttfärslimpa idag...mumma!

I helgen hoppas jag kunna fortsätta lite med kortmakeriet här hemma, måla lite till kanske osv.Kommer i alla fall bli en lign helg sedan med bara lite pyssel och städning osv...
Ska visa 2 nya kort jag gjort till mina stämplar i alla fall: Hoppas hinna med i alla fall kanske ytterligare 2 denna månaden för stämplarna börjar svämma över i lådan just nu...eller så får jag helt enkelt sluta köpa stämplar he he he

*Malin*

Inga kommentarer: