lördag 6 oktober 2007

Hallojsan!

Ja äntligen ett litet livstecken från mig igen. Här har varit så fullt upp att jag inte haft tid med bloggen alls nu.Lite trist men det bir ju så ibland.Jobbar massor med min son som har det lite tufft i skolan med busig klass osv som vi försöker få lite bukt med osv.Det går nog åt rätt håll i alla fall och jag känner att jag måste verkligen koncentrera mig så mycket jag kan i honom just nu.Eftersom hanär lite småstökig ( precis som de andra killarna i klassen...)

Idag leker han med en ny kompis vilket såklart är jättekul! denna helgen har han lekt med kompisar hela tiden och det är oxå roligt eftersom han oftast inte har någon att leka med på helgerna då han inte tycker de i klassen är kompisar typ. Men i fredags ringde en kille som går i annan klass ( fast de gick på samma dagis innan de började skolan ) och ville leka, lekte skitbra och det var riktigt kul. Sen lördag och idag har han lekt med en kille som bor på gatan bakom oss, ännu bättre då de kan gå till varandra på egen hand.Jättekul för honom.

Så mitt pysslande har verkligen legat på is de sista 2-3 veckorna här. Men imorses då jag vaknade vid 6 låg jag här och funderade lite på mitt pysslande.Alla andra sov så kl 7 gick jag upp och ner i källaren till syrummet ( ja numera hobbyrum då det även är andra pysslesaker där...fniss...)och började knåpa ihop en Lo´s.Min andra i ordningen och jag tycker det är lite svårt,men kul! I alla fall använde jag mig av ett hemligt paket jag köpt på Magdas scrapbooking affär på nätet och jag blev faktiskt ganska nöjd till slut om man får säga så.I alla fall för att vara den andra jag gör.
Vet inte om jag visat den första jag gjorde heller så jag lägger in den här oxå:Jag får fortsätta träna på detta och så ska jag köpa mig ett album sen när jag får råd oxå där jag kan sätta in allt i såklart!

*Malin*

Inga kommentarer: