torsdag 25 oktober 2007

Tävling och askar...

Ja jag är med i en tävling.För första gången och det känns riktigt spännande!Ja nu är det ju ingen ide att tro att man ska vinna när man är med i nåt för första gången och det jag gjort är bara andra gången jag gör en...fniss..Men liiite hoppas kan man ju alltid även om jag aldrig brukar vinna så.Men det är lite kul att vara med i alla fall.Det är ett bra pris, 1000:- att vinna och det vore verkligen skoj att vinna och bara få handla lite roliga saker för i den butiken som håller tävlingen...fniss...
Tror jag ska försöka va med i flera tävlingar sedan, det är faktiskt ganska så kul och man får ju faktiaskt lite gjort oxå, vad pratar jag om?Jo scrapbooking förståss...fniss...Håll tummarna för mig nu under några dagar i alla fall. =o)
Här är en bild på 2 tändsticksaskar som jag gjort och som jag inte tror att jag har visat:

Är jättesugen på att göra fler! Men i helgen håller vi i en loppis så dettar all tid just nu.Men jag ska försöka stå på en julmarkand nästa år ( ja jag vet det är låååångt dit...fniss...) och då vill jag ha massor av saker med mig så det är lika bra att börja redan nu och producera...fniss...Kram Malin

Inga kommentarer: