onsdag 17 mars 2010


En liten tjuvkik från mitt nästa kort...Hade tänkt va med på Just magnolia men jag hinner inte klart då tiden går ut imorgon torsdag.Attans att man ska behöva jobba hi hi hi ;o)
Ska föröska måla lite motiv i helgen så man har klara tänkte jag, kanske går lite snabbare att få ihop ett kort osv då om man vill vara med på nån utmaning osv framöver.Det är ju lite kul att gå efter skisser osv ibland tycker jag.Håller på med att annat papperpyssel projekt oxå men det är hemligt än så länge...ska visa när det är klart sedan men det tar lite tid att göra detta projekt...fniss...

A little sneakpeek from my next card.I wanted to be in just magnolias challange but i will not get it done in time...Don´t get it why I have to go to work?? giggle... ;o)
I will try to color some images in the weekend then maybe there will be easier to get the cards done in time IF I would like to join any challange and so on.Will se...
I´m working on another paper project to, but I will keep it a secret untill it´s done and then I will show you.It´s a big project - for me - so it takes a little time to get it done...giggle...

Jag har en blog endast för allt papperspyssel nu oxå, kika gärna in om ni är intresserade:
I also have a blog where I only show my cards and papercrafts now:
http://me-carddesign.blogspot.com/

Have a gret day! / Ha en bra dag!
Hugs Malin

Inga kommentarer: