fredag 5 mars 2010

card making / gör kort igen...

Hej där! Idag har jag äntligen börjat på ett nytt kort igen så kul det är när man väl kommer igång!!
Hinner inte helt klart idag så jag får göra klart det imorgon kväll då jag kommer hem igen.Imorgon ska jag till Borås för min son ska spela cup där och gissa vad jag ska göra?? Jag ska passa på att besöka Magnolias shop!!! Åh så kul det ska bli!!
Ni får tjuvkika lite på kortet jag håller på med...

Hi there! Today I finally started on a card again, it´s so funny! I will not finish it today so I will finish it tomorrow evening when i get home.My son will play game in Borås tomorrow and guess what I will do?? I will visit Magnolias shop!! Oh I´m looking forward to it, it will be so fun!
A little sneakpeek on my card today....Jag har oxå köpt mig lite nya pysselsaker..
I also bought some new stuff....Kram / Hugs

Inga kommentarer: