lördag 24 januari 2009

Lite godis...

Ja nu var det längesedan det blev en uppdatering här.Har ju inte pysslat på ca 2 veckor nu eftersom jag förra helgen tapetserade mitt vardagsrum här i huset och i veckan har mina barn varit här ( är ännu ) och då hinns det oftast inte med så mycket pyssel.Mycket kompisar har det varit så det har varit fullt hus hela tiden,som mest har jag haft 7 barn här.Men det är ok så länge de har roligt. =o)
DOCK har jag i veckan fått hem lite packet som jag har beställt på nätet då jag passat på att handla lite på rean som varit här och där och sen har det väl blivit lite papper som jag inte kunnat motstå.Både lite rea och icke rea alltså...hmmmm ;o)Nu är jag supersugen på att få pyssla lite kort igen och blir det inget imorgon så ska jag försöka få lite tid nästa vecka då jag är själv igen i alla fall!Går att klicka om man vill se bilden större.Jag väntar nåt packet mer faktiskt med lite saker, vi får se när det dyker upp.Ja inte för jag har så mycket råd egentligen men IBLAND måste man ju få unna sig lite onödiga saker, eller hur!? ;o)
Kram

Inga kommentarer: