onsdag 18 augusti 2010

Jag stickar vidare / I go on with my knitting...

Jag stickar vidare på mitt lilla projekt.Blir inte så mycket var dag nu eftersom jag jobbar eftermiddag denna veckan och jobbar mellan 14-23 så man hinner tyvärr inte med så mycket.Men jag är i alla fall på den andra och sista delen nu innan jag kan börja sy ihop det.ÅH va mycket det är jag vill göra tänk om dygnet kunde ha ytterligare 24 timmar där man bara kunde få tid att göra sånt som är kul...fniss...

I go on with my little project.Since I work 14-23 this week I don´t have that mutch time over for knitting but I take every time I get to work on my knitting.Now I´m on the last part of it and when that is finish I can finally start to get it together.Oh, I want to do so mutch! I wished that I had another 24 hours every day just to do things I enjoy...giggle...
Hugs / Kram Malin

Inga kommentarer: