måndag 16 augusti 2010

Detta är ett av det projekt som jag håller på med just nu, jag hoppas att den snart är klar.Sen ska jag till mig farmor nån dag och få lite mer hjälp med virkning, jag behöver ju lära mig det lite bättre nu känner jag. ;o)

This is one of my projects right now and I hope it soon will be finish.I also need to go to my grandmother some day so she can teach me a little bit more crocheting.She´s the best she can everything so she always teach me when I want to learn!
Det är så mycket jag skulle vilja göra till hemmet eller till mig och barnen men jag måste oxå lära mig en hel del för att kunna göra det.Tålamod är inte min bästa merit direkt, jag vill bara kunna det, på stört helst.. hi hi.

There is so mutch I would like to do to the home or for me or the kids but I also need to lern alot in order to be able to do it.I´m a person that just would know how to do it, it takes so mutch time to learn...giggle...

Have a nice day! Hugs! / Ha en bra dag! Kram!
Malin

1 kommentar:

Anita Tørmoen sa...

Så flott mønster og fine farger:)