torsdag 4 juni 2009

New blanket.. / En ny fil.

Jag ska börja på en ny filt hade jag tänkt.Har inte blivit så mycket här nu när jag haft så ont i ryggen och sen kom nåt annat emellan oxå. ;o)

I will start on a new blanket.It hasn´t been mutch here since I have such pain in my back, and then another thing got in the way. ;o)Dessa färger tänkte jag ha i filten, tror det kan bli lite fint och somrigt och glatt. =o)

This is the colours I will have in my blanket, I think that will look nice!

Hugs!

4 kommentarer:

Handarbete/Pyssel sa...

Ja, det ser ut att kunna bli en färgglad och sommrig filt!
Själv sitter jag inte så ofta med min, så det lär dröja innan den är färdig...!
Är så mycket annat som händer nu...!!

Ha en skön fredag!
Och hoppas verkligen du är bättre i ryggen!!!

linéa sa...

Vilka härliga färger! Sommarfint.
Åh, jag vill oxå..men det kommer så mycket annat före hela tiden.
Men jag har iallafall köpt några nystan.
:-)

Pom A sa...

Vilken perfekt Ripple filt du gjort nedan. Vet inte hur många filtar som jag repat upp för att få den snygg i kanterna. Väldigt fina kort också. har också scrapat lite. dock har jag fått välja på Virkning och Scraping och som det ser ut idag med tre barn är det enklare att plocka fram virkningen

Pom :)

Veronica Tingvall sa...

Hej!
Hoppas du mår bra.
Du har fått en utmärkelse hos mig.
Kram/veronica