torsdag 21 maj 2009

Den är klar! / The blanket is finished!

Filten är äntligen klar! Jag tycker själv att den blev fin...fniss...får man tycka det??Ja jag gör det i alla fall. ;o)
Nu ska jag bara fästa alla trådar och sen är det väl bara att lägga den i "shoppen".Vill börja på en ny NU känner jag men jag har inte allt garn hemma,måste kolla in så jag har de färger jag vill ha så att man bara kan virka på sedan.Letar efter typ äppelgrön och blå, sen får vi se...
Hitta en fin rosa och ett fin ljungfärgat garn idag när jag va på marknad,det ljungfärgade kostade bara 10:- styck så jag var tvungen att slå till på några nystan.Får se om jag använder det i min filt sen eller ej.

My blanket is finally finished! It is så cute I think.Now I only have to attach all the ends on it and then I can put it up for sale. =o)
I want to start on anotherone right away but I have to buy all the colours I want in it first since I deside the colour along the way when I start on a blanket.
But we had a market here today and I found some sheap yarn I just had to buy.Love the colours but we´ll se if I use them in my own blanket or not.Har massa nästan klara arbeten som jag borde ta tag i men man är ju mest sugen på att börja på nåt nytt, får nog gå här och fundera lite.

I have a lot of ufo´s I would need to do that is almost finished but it so mutch funnier to start on new things...giggle..I think I have to think about it for a while and then we´ll se what I do.
Kram / Hugs

2 kommentarer:

Nilla sa...

Så talangfull du är! Snygga färger! Kram Nilla

Gurkiss sa...

Kikar in och vinkar hej :)

Åååh virka har jag alltid velat lära mig :)

ha de gott.
kram gurkiss