onsdag 4 mars 2009

Stickar

I veckan har det blivit stickat som gäller,är snart klar med barbieklänning nr 3 och det är ju bra.
Tänkte visa en liten bild på hur långt jag kommit med vågfilten,nu ser man mer hur mönstret i den kommer att vara.Den är riktigt kul att göra men nu kan jag inte fortsätta för jag måste köpa mera garn först.Då får det bli stickat istället. =o)
Har fotat 2 av barbieklänningarna men måste som sagt iväg och föra över korten först så de får komma om nån dag eller så här på bloggen.Nu ska jag iväg med barnen strax för dom har bowling träning idag, de tycker att det är jättekul!

3 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Åh vad fin den blir... Mina armar har börjat göra ont så jag har fått lägga min pläd på hyllan ett litet tag.

hoppas du har en fin dag, Kram/Veronica

Handarbete/Pyssel sa...

Jättefin blir den!
Ja, visst är den kul att virka?!
Jag gör lite nu och då på min, när jag sitter på soffan i köket. Tycker den har blivit väl stor för att dra runt, lättare att sitta med den på samma ställe! Och nu tror jag inte det ska bli fler pauser p.g.a. slut på garn. *skönt*

Fin nessesär du sytt med!
Kanske nåt sånt jag ska använda mina dragkedjor till, som jag köpte när tygaffären stängde igen här i byn... Eller så blir det innerfickor i olika väskor - har några idéer på lut...!

Ha det gott!
Kram!

Lori aka Lo Lo sa...

That is very nice. You did a wonderful job on it. I look forward to following your fab blog even though I can't read alot of it I can still look at your pix :o)

xoxo,
Lori