tisdag 24 februari 2009

Ny bok!

Jag är ju med i en bokklubb och igår så kom en ny bok.Har såklart bläddrat i den och det verkar finnas en del kul saker att göra i den. Kanske kan jag få tid redan idag och börja testa något, jag hoppas det i alla fall.Nu vill man ju bara införskaffa lite nya tyger oxå, inte för att jag BEHÖVER det men för att få färger och mönster som jag vill...fniss...
Dock måste jag ju egentligen göra klart nåt annat för att få börja på något nytt, det var ju vad som gällde i februari för mig OCH jag är ju faktiskt nästan klar med en röd kappa, får fixa det sista på de idag oxå så är det ju lugnt att börja sy på något, jag är jättesugen nu när jag suttit på morgonen till min frukostgröt och bläddrat i boken!Igår blev det inget handarbete gjort alls....fastnade vid datorn och besökta massa fina pysselbloggar istället och skaffade mig massor av ny inspiration.Det finns ju SÅ mycket fina bloggar att titta på och allt vad alla skapar här omkring oss.Helt fantastiska människor tycker jag som verkligen inspirerar!!

Nu ska jag förbereda lite pyssel, sen ska jag träna kl 11 hade jag tänkt och efter det ska det få bli en riktig pysseldag!
Kram

3 kommentarer:

Handarbete/Pyssel sa...

Härlig bok!
Ska bli kul att se vad du väljer att göra först!

Ja, vad mycket inspirerande bloggar det finns *farigt farligt*

Ha det gott på träningen och mysig pysseldag!

Timotei sa...

Denne boken har jeg også kjøpt! Synes den er så fin. Holder på med et stitcheri av en rose nå.
Flotte tepper du har laget og holder på med!

linéa sa...

hej!
Jag har oxå fått boken, den är jätte mysig. Så någon dag kanske det blir något från den.
:-)
Kram