söndag 20 januari 2008

Mest stickning faktiskt...

Ja det är stickningen som tar denmesta tiden nu när jag sitter och pysslar kan jag säga.=o) Har gjort några bratz klänningar under helgen.
Glömde kolla vad jag visat här innan men här kommer bratzklänningarna i alla fall och även 3 barbiekappor som jag haft kara ett tag.Har inte hunnit få ut dessa på hemsidan ännu.Hade tänkt få det gjort idag men det har inte blivit tid.Får nog bli i veckan om jag hinner eller till nästa helg...
Har oxå fått fram en babyborn kappa jag började på för evigheter sedan i gult som jag nu sitter och stickar det sista till och hoppas få klart.Och en till av babyborn overallerna har jag börjat sy ihop nu med.Kul kul.MÅSTE försöka göra klart alla saker som ligger och är på började oxå, det är ganska många saker om man säger så...fniss...Flera sydda babyborn kläder som är halvfärdiga och massor av stickade barbieklänningar som bara ska ha knappar osv osv...så typiskt mig. =o)
Malin

Inga kommentarer: