måndag 3 december 2007

Göteborg och shopping

Jag var i Göteborg i helgen med mitt jobb.resan var gratis så varför inte åka dit och kika lite.Passade på att ta en fika med min kompis som bor där nere och sedan blev det shopping.Var ju givetvis på scrapbookbutiken Format, In-Ex och Panduro och kikade och detta är resultatet:Jag är mycket nöjd med mina inköp även om man blev lite fattigare på köpet.Men man får ju passa på när man får gå i en butik "live" eftersom vi inte har någon här där jag bor. Nu hoppas jag att jag kanske kan få lite tid i veckan och pyssla med något av det. Köpte akvarellpennor några stycken som jag tänkte ta och prova på.Har ju bara målat med distresser nu innan så det kan va kul att prova något annat och se om det kan vara nåt för mig det oxå.Annars får jag väl sälja dom till någon...fniss...
*Malin*

Inga kommentarer: