torsdag 8 september 2011

Virkat / crocheting....

Oj oj vad jag önskade att jag hade lite mera tid över.Tid över så jag bara fick sitta och virka, sticka och göra sånt där som bara är superkul. LÄRA mig virka bättre bl.a...men tiden vill inte räcka till mycket nu alls, tyvärr.Men jag försöker få mig någon liten stund då och då så nu försöker jag lära mig förstå lättare virkmönster.Helst vill jag ju kunna allt på en gång och kan nästan bli lite frustrerad när jag inte gör det men men jag hoppas jag lär mig.Så jag har bestämt mig för att FÖRSÖKA gå lite sakta fram så jag lär mig ordentligt och kan lära mig förstå mönster osv.
Så denna lilla bakelse håller jag på med just nu...det är ju bara det att man ska VIRKA IHOP delarna och jag har ingen aning om hur man gör....

Oh I wish I had more time over. Time that I just could spend doing this things that I love, such as crocheting, knitting and so on.I want to learn how to crochet better but the time will not be on my side right now. But I try to get a little time now and then and try to learn to understand easier patterns to crochet.I would like to know everyting right away but of course I can´t so I have to move forward slowly so I learn to understand pattern and so on.
Right now I do this little cute thing, I just have to figure out how to crochet them together....
Emellanåt sitter jag några minuter då och då med filten oxå.Det går inte fort fram men nån gång ska den väl bli klar ändå... 

Occasionally I try to get some minutes now and then to crochet on my blanket, it gets verry slowly but I guess some day it will be finish to...
Imorogn ska vi ha kalas för sonen som fyllt 11 oxå så jag måste verkligen hoppa i säng nu.Först jobba, sen kalas och på söndag ska jag jobba över ett 12 timmars pass.

Tomorrow we will have a birthday party for my son who turned 11 this week so I have to o to bed now.Firt I have to work, then birtday party and on sunday I will work overtime 12 hours.

Ha det gott!
Hugs to you all!
Malin

Inga kommentarer: