torsdag 4 augusti 2011

Blanket / Filt

Jag har börjat på en ny liten babyfilt. Ska ha med den till julmarknaden hade jag tänkt.Denna är i flickfärger, ska försöka göra en i pojkfärger efter denna oxå så att jag i alla fall har med mig 2 st dit.
Har precis stickat klart en dress till babyborn dockan, nu ska den bara pressas och sys ihop oxå.

I started on a new babyblanket.It´s for a little girl and I will make one in colours fpr a boy later to.I will have them with me on the christmas market I will stand on in december.
I just finished some clothing for babyborn, will show you later on.
 Hugs / Kram Malin

1 kommentar:

Heidi sa...

Vackra färger och ett fint mönster! En vacker dag så SKA jag lära mig virka fint jag med...
Tackar för de fina kommentarerna du lämnat inne hos mig.

Kram till dig!