lördag 2 juli 2011

Some more stuff / lite mera saker....

Ja jag har gjort lite mera kort osv sedan sist.det blir inte så mycket gjort här när det är fint väder men nu har vi fått tillbaka regnet så då är det ju läge för massa pyssel igen. ;o)
IDAG har jag oxå börjat virka på min filt igen.Vet inte hur länge den legat i korgen nu utan att jag virkat en enda maska på den.Nu ska den bli klar hade jag tänkt, det är ju inte så lång bit kvar på den så nu ska jag försöka köra på.Har ju bestämt mig för att jag får inte börja på nåt nytt virk/stick eller sy projekt innan jag gjort klart nåt annat.Jag har nämligen en hel del liggande ufon som måste bli färdiga.
Jag har även börjat sticka klart en liten dockdress som oxå den legat ganska länge.
Men här är papperspysslet som jag fått gjort, det mesta är Dt arbete för Kristinas.

Well I made som more cards since the last time.It dosen´t get much done here when the weather is good but now the rain has come again so whats better then be inside and do some crafting. ;o)
I ALSO started on my blanket again, don´t know for how long it has been under the table now not doing anything on it.But now I thougnt I should finish it.I sad to my self that I can not start a new projekt before somethingelse is finished. I also started knitting on a babyborn dress that I startde on ages ago.Hope to get some of it finished now.
But here are the cards etc, it is Dt-work for Kristinas.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det ner till stan.Idag ska vi baka för imorogn har vi kalas här.

Now I have to take a shower and after that we have to go to the city.Today we will do some baking ( ?? bake?? ) here because tomorrow there will be a birthdau party here in the house.



Hugs / Kram Malin

Inga kommentarer: