lördag 5 februari 2011

Kort / Cards

Så har januari gått och jag har ju varit med i en forumutmaning där vi ska göra ett julkort i veckan hela året.Jag fixade i alla fall Januari och här är januaris 4 kort:

Then january has passed by and I´m in a challange at AOS where we will make one christmas card a week and I made it in January and this is my 4 cards:
More pictures is to be found HERE!
 
Nu har jag påbörjat Februaris kort och hoppas jag klarar denna månaden oxå!
Virkningen går inte SÅ fort frammåt...

Now  I have started on Febryary´s cards and I hope I will make it this month to!
My crocheting by the way, dosen´t go very fast....

Kram / Hugs

1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

Oj oj, känns skumt att titta på julkort nu!

Men dom var väldigt väldigt fina och jag kommer vara grymt avis på dig nån gång i november och jag kämpar med mina julkort och du redan har typ 45 kort klara! :-)