måndag 13 september 2010

A candle box / En ljusask

Today I made a little candlebox.
First time I made one and I think it turned out ok.
I used Maya Design papers, old christmas, I just love them!!
I also made a tutorial when I made it so if you would like to do one yourself, just check out the TUTORIAL and get started!!

Idag gjorde jag en liten ljusask.Första gången jag gjorde en och den blev ok för att vara första gången.Använde Maja Designs papper Old Christmas, tycker de är så himla fina. Gjorde en egen liten mall och tutorial på den så vill du oxå göra en kolla in min TUTORIAL och kör igång!
Pretty bad pictures, it was so dark outside but I wanted to show you anyway so....
I made it as a little christmas gift.

Ganska dåliga bilder för det var så mörkt ute men jag kände att jag ville visa er den redan nu.Jag gjorde den som en liten julgåva.
Hugs / Kram Malin

3 kommentarer:

Unknown sa...

jattesot :)

Kianel sa...

Gorgeous creation,
love from France, Kianel.

Petra / Popetotrora sa...

Fantastiskt fin ask!!