måndag 16 november 2009

Yeah!....

Jag blir så trött på mig själv ibland, igårkväll lyckades jag radera alla mina länkar jag hade under scrap och kortmakeri...hur bra är det på en skala 1-10??? Ibland blir man så trött på sig själv och hädanefter ska jag lägga alla mina favoriter även under följare så att jag HITTAR dom igen för det är ju nåt jag inte gör just nu...gah!

I get so tired of my self sometimes,yesterday I manage to delete all the links a had under scrapbokking and cardmaking,how good is that??? From now on i will put ALL my favorite pages under followers so I can find them again ...gah! ( I guesss I really am a stupid blond ;o) ...)

Hugs Malin

2 kommentarer:

Handarbete/Pyssel sa...

:( trist när det händer!

Såg dina tidigare inlägg nu med.
Oj!
Nu är du på G !! :)
KUL!¨

Ha det gott!
Kram!

Anonym sa...

Hej Malin!
Jättesnygg rosa mössa, tror att du gjorde ngt likn förra året, kan du tips mig om mönstret, Marks, Svarta Fåret, Drops...
Jag har saknat dina alster...


Kram Carina

ullacarina@hotmail.com